Det bor en ängel i mitt rum

Hej!
Har precis tagit mig ut från stek-oset. Gjorde en hel sats med vegetariska biffar som jag ska frysa in. De är hur goda som helst och därför bra att ha i frysen. Lätta att göra också.
Hann föresten inte ringa och fråga om studentmössan, för jag fick ett sms om att den är påväg! Så nu kan jag vara lugn.. Blev ju lite orolig där ett tag.
Idag har det inte varit lika varmt ute, och  hörde att det till och med hade regnat här hemma. Det gjorde det inte där borta i Sollentuna så jag slapp allafall det. :)
Sitter och äter kvällsmål; proteindrink och bär blandat med kesella, kanel plus två proteinmuffinsar i. Haha, låter lite konstigt men det är faktiskt gott.
Ikväll är tanken att jag ska gå och lägga mig rätt tidigt för jag känner att jag vill vara pigg imorgon, så jag försöker komma på någon bra film att ligga och somna till.. Vet dock inte vilken, har du något förslag?

Kommentarer
Postat av: Becka.

Gillar bilden och tjejen på bilden ;)

Hm, filmer är svårt... Inception är bra.

2011-04-26 @ 21:50:42
URL: http://rebeckaericson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha, tack! :D

Ja, det är fler som säger att jag borde se den. Kanske ska ta mig i kragen och göra det nu då :P

2011-04-27 @ 06:49:35
URL: http://eeweliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0