Till en fågel

Hej!
Nu har jag äntligen hämtat min studentmössa! Den är så fin så fin.
Gick förbi skoaffären och en annan liten butik här i Sigtuna och fick med mig ett par skor och en lättare kofta som jag kan ha på begravningen imorgon. Usch, vilken jobbig dag det kommer att bli. Fast samtidigt skönt att få det överstökat.
Jag ska ju även sjunga, så jag måste se till att hålla rösten i schack annars går det inte. Det är faktiskt en rätt ansträngande sång att sjunga, så jag måste vara ännu mer fokuserad än vanligt. Men det kommer att gå bra, man kan inte tänka på något annat vis.
I skolan börjar vi den här veckan att repa på låtar till studentdagen. Åh, det ska bli jäkla kul, säkert den bästa spelningen, just då på dagen D. Kommer tagga till som bara den! :D Tror det är 6 veckor kvar.. Är det lång tid? Om man tänker att vi har gått i skolan i totalt 13 år?! Nej, precis. Gud vad lärorik man måste vara då.. 13 år är rätt lång tid. Ändå känner jag mig inte så jäkla smart, haha. Får väl vidarutbilda mig.
Just nu sitter jag och dricker kaffe. Ska ut på en liten promenad sen hade jag tänkt. Så fint när solen skiner på kvällarna.
Ska sova tidigt idag med, var ju jätte utvilad i morse när jag vaknade så mycket sömn ger mycket energi (visst är jag smart..)
Kan även tillägga att jag är lite stolt över mig själv. Har klarat mina dagliga utmaningar galant, även de med mycket motstånd.. Fan, tror man blir jäkligt stark av det här. Att våga gå emot sina största rädslor!! Ska fortsätta med det.



Kommentarer
Postat av: Becka.

Vad avundsjuk jag blir på dig för att du ska ta studenten snart!



BRA att du är stolt, tror på dig.

2011-04-27 @ 21:33:33
URL: http://rebeckaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0