17 aug

Är på jobbet, dricker kaffe och är glad. Hade en bra kväll igår, natt också. Att vissa människor har den förmågan att få andra att må så bra, är helt otroligt. Blir glad bara jag tänker på det. Solen skiner ju idag också, men tycker det var lite kallt i morse när jag gick till jobbet vid sju.. Hösten är verkligen påväg, men nu är det allafall inte så kallt. Ska ju tydligen bli runt 20 grader idag, så inte är det höst riktigt än! Idag slutar jag 16 och imorgon börjar jag 13 = underbart! Är dessutom ledig i helgen, nästa också. Hur bra som helst. Är på "min" avdelning nu, gillar egentligen inte att hoppa in på andra, dels för att man inte hittar grejer i köket och inte kan allas namn, och dels för att jag gillar min avdelning så mycket! Är verkligen glad att jag får jobba just här. Nu ska jag fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0