Falafel och kärlek

Har varit effektiv idag. Har gjort lite veg. mat (falafel bl.a) som jag frysit in till kommande matlådor, städat både golv och köksluckor, bäddat rent i min säng och har precis förberett middag till min familj som ska åka bort över helgen. Tvättat kläder har jag också gjort. Sitter och äter lite mellis och dricker hett te till min ömma hals.. Både mr. J och jag åkte på nån knäpp förkylning som för hans del inte gett sig än. Skit tråkigt med tanke på att jag faktiskt är ledig den här veckan. Men men, shit happens! Solen skiner allafall, på tiden tycker jag! Även fast hösten börjar närma sig ordentligt nu, så vill jag inte riktigt inse att sommaren redan (?) är slut. Vad har jag gjort den här sommaren då? Jobbat, ja. Men även haft de hittills bästa veckorna i mitt lilla liv! Sen den 9 Juli har livet känts underbart. Livet har lekt och jag har varit i en fantasivärld. Känns det som. Häftigaste är ju att dom säger att detta faktiskt är verklighet. Om jag trodde att sånt här skulle inträffa i mitt liv? Nej. Så den här sommaren har varit helt ok. Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0