Grått. Kanske höst ?

Idag är det grått. Men igår var det gråare. Allafall för mig. Det var en jobbig dag för jag lände mig helt konstig och yr hela dagen på jobbet. Benen vek sig hela tiden och jag var nära att svimma flera gånger.. Inge ku, men jag vet vad det beror på så det är egentligen ingen fara, men jobbigt var det ändå. Idag mår jag bättre och det är huvudsaken, vet att det kommer bli en bra kväll också! Ser fram emot den. Just nu sitter jag vid tv:n på jobbet med en kopp kaffe och ett glas med frusna blåbär och hallon, riktigt gott. Den här veckan jobbar jag till torsdag sen är jag ledig fre, lör och sön. Mycket trevligt. Får se vad jag hittar på till helgen, men är ganska säker på att den blir bra i vilket fall som helst. Slutar fyra idag, det är skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0