Mysdag

Sitter på tåget med lillebror. Han är har studiedag så vi tänkte ta en liten utflykt till stinsen och spendera pengar.. Är ju rätt bra på det. Ska klippa mig också. Fint väder är det idag också. Jätte härligt! Har laddat ner massa skräckfilmer, det är mysigt att kolla på när hösten börjar smyga sig på. Sitta inne i mörkret med tända ljus och sin favorit bredvid sig, samtidigt som man vet att man är trygg där inne i soffan (med låst dörr såklart..). Innan vi åkte gjorde jag en tacopaj som min familj ska få till middag ikväll. Jag kan vara snäll jag med ibland. Ska föresten försöka få med mr. J ut i skogen och leta efter svamp, så kan man göra massa olika rätter med det i. Tycker om både kantareller och champinjoner. Kan ju både göra paj, soppa eller omelett av det! På lördag är det kräftis som gäller, sista helgen med partaj, på ett tag. Känner att det blivit lite mycket av sånt på sista tiden hehe.. Men kräftskiva är ju ändå lite av ett måste innan man säger hej då till sommaren. Faktiskt. Igår var jag på zumba, vill egentligen gå ikväll igen men vet inte om det finns tid till det. Imorgon jobbar jag kväll så då går det ju inte. Får se hur jag gör helt enkelt. Nej, nästa stopp är Sollentuna så jag sättet punkt här. Bokstavligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0