Sol och depp

Sitter på jobbet. Inte mycket att göra, till skillnad från i går. Var i gång hela dagen tills jag slutade.. Idag är det precis tvärtom. Plus att jag slutar vid nio. Hur får man tiden att gå när det inte finns nåt att göra och solen skiner för fulla muggar där ute? Jo visst, kan alltid sitta ute och sola, men känner mig helt seg och får väl antagligen bara ont i huvet om jag gör det. Även fast jag nog hade legat ute i solen om jag var ledig idag. Men ändå. Skulle inte ha nåt emot att va ledig den här veckan. Spen my time at other things. Other people.. Men, har en härlig kväll att se fram emot, en underbar förmiddag imorgon (börjar 13) och en helt jäkla perfekt helg. Sen väntar också en bra nästa vecka! Så ska väl inte klaga. Är snart dax för kaffe här, känner att det inte skulle sitta helt fel med en kopp. Sen ikväll väntar en god Valvet-sallad till middag som jag var förbi och köpte i morse. Så nog är det bara i-landsproblem jag tampas med.. Men man måste ju få lov att klaga lite. Ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0