Tisdag 16 Augusti 2011

Sitter på jobbet och dricker kaffe. Är segt för det finns inte så mycket att göra för tillfället. Skulle egentligen vara ledig idag, men tog ett extra pass eftersom jag var ledig hela förra veckan. Är dock på en annan avdelning, det behövdes folk här. Fast saknar min lite, trivs väldigt bra där jag jobbar i vanliga fall. Men detta duger också. Det var föresten en väldigt bra vecka, helgen också. Igår var jag och mamma i Uppsala. Jag behövde införskaffa mig lite grejer på Elgiganten, bl.a nytt skal till mobilen (tappade mitt förra i lördags när vi var ute på kalas hela natten.. ) och ny display-plast. Fick också lite kläder med mig hem. Idag är det skit-väder och det gör faktiskt ingenting att jag jobbar, även om jag är dödstrött.. Slutar ju tre så inte så farligt. Imorgon slutar jag också rätt bra tid, plus att jag ska träffa kära mr. J då! Längtar. Tror att helgen som kommer blir bra. Ser fram emot den.. Hoppas solen vill visa sig lite då bara. Vädret gör så himla mycket tycker jag. Solen gör mig glad och pigg. Hösten har allafall anlänt och det är bara att acceptera. Den här sommaren har varit helt underbar. Kan inte klaga alls! Fan vad glad och lycklig jag är, hur bra som helst. I juni hade jag aldrig trott att det skulle bli så här bra. Verkligen över alla förväntningar. Känns bara jätte bra. Det mesta känns bra just nu. Det är bara att ta vara på det. Inte ta något för givet liksom. Nu ska jag se om det inte finns något att göra här, gillar egentligen inte att bara sitta och inte göra någonting på jobbet, tiden går så mycket långsammare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0