Vem är du?

Jag undrar vilka ni är. Ni som läser det jag skriver. Vad är det som får er att varje dag klicka sig in på den här sidan och läsa mina vardagssysslor som egentligen är ganska innehållslösa. Men det är klart, jag tror att det är naturligt med nyfikenhet. Jag är likadan, men ändå. Vilka är ni? Känner jag dig? Vet du mer om mig än jag om dig? Förmodligen.. Du vet ju vad jag gör om dagarna, jag har inte den blekaste om dina dagar. Men det förstås, nu förtiden är ju inte min vardag särskilt innehållslös. Jag har aldrig haft roligare, aldrig mått så bra. Så lite förståelse har jag allt för din dragning till att gräva lite i mitt liv hehe.. Det är helt ok. Du får gärna titta in hit. Inte mig emot. Oavsett om vi känner varann eller inte. Welcome back honey! Kubbar kubbar kubbar! (Ove Sundberg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0