2011-12-09

God morgon! (Nej har inte sovit till nu, gick upp vid åtta..) Idag är jag ledig, hur skönt som helst. Sov dock inte ut, kan ju inte sova länge trots att jag har möjlighet till det. Gick upp tidigt och gjorde kaffe och bakade lite bröd, medan Jocke låg kvar i sängen. Lite omvända roller där; jag som är ledig går upp före honom, när han egentligen BORDE gå upp och åka och jobba. Haha. Hoppas du inte läser det här älskling ;) Idag ska jag fixa och dona med lite saker.. Måste ner till byn och uträtta kind of ärenden.. Sen ska jag städa här hemma, sen förbereda middagen till ikväll. Ska göra nåt alldeles extra, jag och my love har ju våran lilla speciella dag idag. :D Blir förmodligen att kolla på finalen i Idol ikväll antar jag. Tycker i och för sig att det inte varit så bra i år. Men ska jag tycka till om nåt, så är det Amanda som ska vinna. Har tyckt om henne från början. Vad hände med vädret idag föresten!? Igår var det ju huuur fint som helst. Idag har det vänt totalt. Tråkigt. Kan det inte bara få vara lite fint ett tag? I Sverige har vi varannan-dag-väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0