<3

Oj vilken bra helg jag har haft! Har varit hur mysigt som helst. I lördags var vi i Sollentuna centrum och skulle julhandla.. Gick väl lite sådär. Det är ju jätte svårt att hitta bra julklappar! Sen på kvällen körde vi middag, sen spelade vi spel halva natten. Så igår var vi trötta, fast bakade lussekatter gjorde vi iaf! Haha. Oj oj oj säger jag bara. Jag visste redan att jag inte är nån mästare på bakning; att laga mat är betydligt lättare.. Men att mina lussisar skulle bli så fula trodde jag inte. Jocke gjorde hur fina och perfekta som helst. Men vadå, de blev ju goda i vilket fall som helst ;)
Just nu jobbar jag, slutar om en halv timme. Ikväll är det zumba som gäller. :D

Gissa vilka jag gjorde..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0