Rimstuga

Nu är det såhär att jag ska iväg på Zumba om en timme. Ska bli jätte kul, för jag har inte varit med på ett pass på ganska länge nu, eftersom jag varit i Sala och jobbat mycket o.s.v Tycker det är tråkigt när man missar, zumba är ju så sjukt kul.. Idag har jag varit ledig, jag har fixat med julklappar och sånt. Var ju ute i julkrushen igår kväll, handlade det sista. Har skrivit ett skit bra rim, haha. Det är till Jockes paket. Tänker inte lägga ut det här.. Vad har jag mer gjort idag då? Städat lite, tvättat lite och hämtat ut ett paket på posten. Har skickat efter lite saker, julklappar. Är ledig imorgon med, ska försöka få till en dejt med mina små pinglor då tänkte jag. Var ju ett tag sen vi sågs nu tyvärr. Tänk att det snart är julafton föresten. Fasiken vad snabbt det går! Tycker att November och December har gått jätte fort. Ingen snö har kommit än heller.. Undra om det äns blir någon till jul?! Förra året var det ju istid, förr-förra också va? Men men, har inget emot värmen, hade ju bara varit lite mysigt med snö. Blir ju mer stämning då liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0