Forever young

Lyssnar på Alphaville (därav rubriken) och städar! Man blir pigg av att vara ute i solen hela dagen kan jag säga, det är bra.
Jag har haft en jätte skön söndag. Och den kan ju inte avslutas bättre än med ett gött avsnitt av Solsidan.. Ellerhur?!
Imorgon är jag ledig, hoppas det är sol då med. Isåfall ska jag passa på att vara ute och kanske springa eller gå eller vad som helst.. Det gäller ju att ta vara på alla lediga dagar man kan, att göra roliga saker på.
Inte långt kvar till sportlovet heller. Vårterminen går alltid snabbt. Vips så är det sommar och skolan har slutat. Fast denna gång blir ju såklart lite speciell. Eller mycket speciell kan man egentligen säga. Det är ju den sista avslutningen av en termin för alltid. Alla fall på gymnasiet. Ska bli hur underbart som helst och jag längtar massor! Sen får jag se vad som händer. Den som lever få se, brukar man ju säga.
Nu ska ska jag sätta mig framför tv:n och bara vara. Kanske blandar ihop en liten fruktsallad tillochmed ? För att lyxa till del lite såhär på söndagsaftonen. Hehe.
Imorgon är det tydligen all heart's day. (Affärernas dag, skulle jag hellre kalla det, de är väl endast de som tjänar på detta påhitt?)
Jag tänkte ändå försöka baka någon form av bakelse till min underbara lilla familj.. Får se vad jag hittar på. Och bara för att vara extra klyschig så ska jag, hör och häpna, gör Den HJÄRT-formad! Sedär liksom!
Men va fan. Man får ju bjuda till lite. Man kan inte kritisera allt som är töntigt (då hade man ju inte haft annat för sig menar jag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0