Friday i'm in love

Det är äntligen fredag och jag kan pusta ut. Den här veckan har för mig varit krävande, och det ska bli så skönt att bara få ta det lite lugnt nu under helgen. Dock så kan jag inte klaga alltför mycket eftersom det efter veckan som kommer, är sportlov. Det är den drivkraften jag går på nu. Känns liksom lite lättare att vakna tidigt och gå upp på morgonen och komma hem sent på kvällen, när man vet att det snart blir en veckas ledigt. Tur det!
Idag har allafall solen skinit. Det var tur, annars hade jag inte varit så glad som jag varit idag. Det var riktigt kallt ute, och det brukar få mig att bara vilja dra täcket över huvudet och gå i ide ett tag.. Så det tackar jag för.
Sitter och dricker kaffe och gör ingenting. Har precis ätit. Jag gjorde en jätte god middag, synd att jag inte var så hungrig bara, det brukar ju bli godare då. Har inga planer alls på att ge mig ut och springa ikväll som jag brukar känna för vid den här tiden. Det är både kallt och jag saknar den energin som krävs för det. Bäst att vila upp sig och få ny energi tills imorgon helt enkelt.
Jag längtar galet mycket till studenten. Inte för att skolan tar slut egentligen. Mer för att det ska bli så himla kul!
Nu fick jag ont i huvet också.. Attans.
Ska bara ta det lugnt nu. Är fan orkelös.
Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0