Härlig dag!!

Gud vilken härlig söndag det varit än så länge. Efter frukosten gick vi ner till isen för att åka skridskor och kolla på Vikingarännet som äger rum idag. Det var mycket folk och tusentals duktiga skridskoåkare som, när de åkt ända från Uppsala till Sigtuna, hade åkt 3 mil. Alltså hade de 5 mil kvar.. Förstår inte hur de orkar, men antar att det är rätt häftigt att åka så långt ändå!
Jag är väl inte sådär jätte duktig på just skridskor, men jag tycker allafall att det är både skönt och kul att bara vara ute länge, samtigt som man gör något lagomt aktivt. Mucho trevligt.
En svävare kom farande också, så häftig!
Isjakt..
Nu ska jag äta lite lunch, sen gå till invigningen av den nya brandstationen. Min storebror jobbar ju där, så måste gå dit och kolla.
Glöm inte Solsidan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0