Lördag

Godmorgon!
Vaknade för en timme sen, och har precis ätit frukost. Frukost är den godaste måltiden på hela dagen tycker jag. Den viktigaste också.
Igårkväll somnade jag framför en film, var jätte trött.. Måste se klart på filmen idag/kväll eftersom jag missade slutet.
Idag tänkte jag ev. gå och klippa mig. Mina toppar börjar bli lite risiga, det är inte så snyggt. Kanske hittar på något annat kul sen efter det.
Ikväll är det melodifestivalen igen, och som vanligt så lär jag ju återskomma med info om min personliga åsikt om kvällens program. Inte för att jag egentligen bryr mig (inte ni heller antar jag) men när jag ser på det så händer något med mig, framförallt om jag tycker att det är mindre bra. Jag måste liksom få ur mig om vad jag tycker, vad som stör mig och varför jag ändå kollar på det när jag faktiskt vet att jag kommer ha töntliga åsikter om det. Lite konsgt sådär.
Idag fyller Matilda år. Grattis!! Och på tal om födelesedagar, så är det ju inte så överdrivet långt kvar tills det är min tur, nu igen. Det går fan fort nu för tiden. Den här gången blir jag 20. Det känns lite konstigt. Helt okej ändå.
Nu ska jag slita mig från cybervärlden ett tag, kanske ta mig ut. Det är ingen sol som strålar, men det är ju typ vår ute om man jämför med veckans tidigare tempraturer.. :) Därför blir man så glad när det bara är några minusgrader!
Tjing tjong!


Mogronpigg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0