Jävlar

Det är nått som är fel. Jag måste vara sjuk, ha feber eller så. Kommer inte ihåg sist jag hade det, så vet egentligen inte hur det känns att ha feber, men det måste ju nästan vara på det här sättet det känns!? Orkar ingenting. Inte röra mig. Har ont i huvudet också, och fryser ihjäl. Måste vara för att jag fick frysa på den blå linjens (nästan) alla stationer igår när vi hade konstlektion. När jag äntligen kom hem, så var jag frusen som en stel pinne. Har nog aldrig varit så kall i hela kroppen, i hela mitt liv. Jag satt på bastu, och såg framför mig hur jag tinade upp och blev alldeles varm tillslut. Dock så är jag sämst på grejer som har med teknik att göra. Om bastun blev varm? Nej. Självklart inte. Så jag duschade i säkert en halvtimme istället..
Jag får helt enkelt köra med den sedvanliga huskuren. Vila och ingefära. Jag har gjort både och, och nu känner jag mig liiite piggare. Fast för att inte frysta någorlunda, så är jag tvungen att ha två filtar runt mig, en kokhet vetevärmare som jag värme i micron på rekordtid tror jag, fem minuter blev det. Hade jag inte tagit ut den så skulle den säkert börja brinna.. He He. Plus en jätte stor kopp te.
Får se om det hjälper. Annars blir det mer vila för mig. Ingefära har jag ätit också. En centimeter. Det ska ju va bra säger de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0