Just nu..



..Nu är det så där konstigt igen.
Med febern alltså. För helt plötsligt känns det som om ingenting har hänt, eller varit jobbigt. NU, när det är kväll, och man ska vara som tröttast,lämnar febern mig!? Va fan, hade det inte varit smartare om den attackerade mig lagom till kvällen, så skulle jag sova gott hela natten och vakna pigg, frisk och kry? Nu vet jag inte alls vart jag har min sjukdom.. Tänk om den luras nu igen.. Och bara har en sån där friskfas som går över under natten och gör mig riktigt ledsen imorgon genom att visa sig i trötthet och allt annat vad feber innebär.. Ska ju vara sol imorgon igen, och vore det inte trevligt att få vara åtminstone liiite pigg en endaste dag denna helg, så man får ut något av det vackra vädret?
Fast, vem har sagt att det ska vara rättvist? Nej, just det. Man vet aldrig. Antingen så har jag tur, eller så har jag det inte. Den som lever får se. Finns ju faktiskt saker som är snäppet värre än att oroa sig över lite sol nu när jag tänker efter..
Nog om det. Det gick inget bra på tv ikväll heller. Började kolla på en film på fyran, Så olika heter den. Men märkte efter bara fem minuter att den kändes lite b om man får lov att säga så. Så när jag ändå hade gett den en chans ända fram tills det blev paus, så stängde jag av tv:n och funderade på vad jag skulle göra av min nyvunna energi. Kom inte på något bättre än att sätta min vid datorn. Ska väl försöka sova snart också.
Föresten. Fasiken vad jag börjar längta efter våren! Och tills jag fyller år! Och tills vi tar studenten!! Är taggad ju. Det är alltid bra att ha saker att se framemot, och det har jag definitivt i år. Jag längtar.
Godnatt, igen.
(Det är inte kul att vara pigg när man inte vill det.(ganska logiskt, i och för sig))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0