like a prayer

Har väl haft lite feber från och till idag. Men inte i lika stor utsträckning som igår :) Skönt! Blev faktiskt ganska pigg under eftermiddagen.
Solen sken ju idag med, och så skönt med nollgradigt också. Jag och mamma gick en liten prommis vid vattnet och lite i skogen. Det var hur härligt som helst. Sen drog vi och köpte ett par nya sköna och tåliga skor som är bra att både springa och gå i, nu när det är vinter. Skor är hur viktigt som helst för att det ska funka att röra på sig på ett smidigt sätt. Det blev ett par braiga skor.
Köpte även lite andra sköna kläder att träna i. Nice nice.
Just nu laddar jag inför Solsidan som börjar om en stund. Får ju inte missa det!
Imorgon är jag som vanligt ledig, vilket är så bra för då kan jag jobba lite hos pappa. Eller jobba och jobba. Hmm. Ska städa undan lite, och utnyttja de lättförtjänta pengarna det "jobbet" ger mig. Hehe. Och ja, han är fullt medveten om att det är så. Haha. Men jag tackar inte nej.
Får hoppas att jag blir helt pigg till på tisdag, så det inte dyker upp någon jobbig feber när jag ska till skolan. Inte bra att missa skolan nu när det är sista terminen liksom..
Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0