Run, Evelina, run!!

Idag har det varit kallt och jag har frusit. Det var så kallt när jag var ute ikväll, att jag började springa. Har inte sprungit sen September. Kunde inte sluta springa ikväll, bara för den sakens skull. Så himla skönt att bara springa ifrån varje meter. Hårt och intensivt. Så som jag inte gjort på månader. Om jag hade kvar min kondition? Nej. Inte som när jag sprang milen om dan.. Men mycket bättre än vad jag trodde allafall. Spelade ingen roll, jag blev inte trött. Jag bara skrattade av glädje. Äntligen får man springa.
Inte för att jag fick, men jag gjorde det ändå. Smygträna heter det. Jag tror att jag ska fortsätta med den illegala handlingen ett tag till..

Jag försov mig igår. Vill inte försova mig imorgon. Därför har jag tagit ett beslut. Jag ska sova nu.
Godnatt i stugorna där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0