26

Ändrade planer här va.. Blir att jag jobbar i natt och även hela morgondagen fram till nio på kvällen. Hur jag kommer orka? Haha, ingen aning. Det blir en utmaning.. Då ska jag också passa på att nämna att jag jobbat sen åtta i morse också. 26 timmar allt som allt. Kommer va lagom stolt efteråt, och trött. Det kallas penga-kåt, som min kollega säger. Är ledig onsdag torsdag allafall. Nu är mina kära vänner påväg ner till Varberg för att surfa, sola, bada, grilla, gå på Ullared och bara ha det allmänt bra. Om jag är avis? Nej. Jag är fan bitter! Skulle varit mycket trevligt att hänga med, men jobbar man så gör man. Inte så mycket att göra åt saken. Får allafall en helg med tjejerna i Dalarna om nån vecka. Det kommer bli hur mysigt som helst! Ser fram emot det. :) Nu ska jag fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0