Äntligen..

Fredag! Fan va skönt, och jag slutar inte alltför sent heller. Plus att solen skiner, kan ju knappast bli bättre. Efter jobbet ska jag åka och köpa lite nya kläder också, sommarkläder är alltid kul att köpa! Hoppas att solen skiner i morgon med, för då ska jag och bästa emma sitta ute hos mig och pimpla vin hehe. Då blir det galet kan jag säga! ;) sen ska vi ner till blå är det tänkt. Just nu sitter jag i Barbros fotölj och hon är skogstokig för det haha, kan inte låta bli att skratta för det är så kul att retas lite med dom., Men hon ska snart få son fotölj. Man ska inte bråka för mkt med dom hehe. Nej nu ska jag fortsätta jobba! Have à nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0