Fredag

Är på jobbet och lagar just nu middag. Lax, potatis och räksallad ska dom få till middag. Har varit ledig tre dagar dem här veckan och det känndes nästan som en liten semester.. Men nu ska jag jobba hela helgen så då tar jag igen alla timmar jag inte jobbat, plus en härlig helg - kvällsOB på det. Sen är det ju inte länge till löning heller, känns hur bra som helst! Nästa vecka jobbar jag bara två dagar dessutom, vilket flyt va. Imorgon kommer dagen jag har längtat efter i en vecka också. HAN med stort H kommer äntligen hem igen. Oj så jag har längtat! Haha, det går bra nu.. Efter jobbet, vid åtta tiden, ska jag ta en härlig lång-promenad innan jag går hem. Väldigt praktiskt när man kan göra så, det blir ändå en liten prommis hem, så kan ju lika gärna få en extra-sväng. Nu ska jag fortsätta jobba, sen ska jag ta rast och äta min middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0