Fredag

Sitter på jobbet och är seg. Vill egentligen bara hem och spendera min tid på något helt annat.. Men vem har sagt att man ska få allt? Ska egentligen inte klaga, har haft en helt underbar vecka och det är jag jätte glad för. Kan inte vara gladare faktiskt. Men ändå, måste ju få klaga lite. Igår var en jätte bra dag och kväll, dagen innan den också och dagen innan den o.s.v Fast man blir ändå seg av att vara uppe sent.. Men det är ju lätt värt det. Ska snart börja med maten till alla dessa människor, blir lax och potatis. Låter gott det, men jag ska äta min mat. Falaffel och linser, gott det med. Inte för att jag har nåt emot mitt jobb - det är skit bra, men just nu skulle jag ge en hel del för att bara få komma hem och göra andra saker. Slutar vid nio, så får nog hålla ut ett tag till. Bara att le och vara glad, för sen väntar en fantastisk kväll. Som de sex tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0