Kafferep

Har precis kommit hem från kafferepet hos storebror. Gott kaffe och mysigt sällskap var det, både mormor och farmor var där också. Hade ju inte hittat någon bra present till honom, så fick göra en fuling och springa ner på systemet och köpa en whiskey i all hast. Det går alltid hem, så var ingen fara på det sättet. Fast hade egentligen velat ge honom nåt roligare.. När han fyller 25 ska jag komma på nåt bättre! Vädret är inget roligt idag, så kan med gott samvete lägga mig i sängen och kolla på andra säsongen av Tre kronor. Jag vet, jag är en nörd. Men är lite av en sucker för svenska serier och filmer. Känns som det är inte så många som är det nuförtiden? Tycker alla fall att det är riktigt intressant att se på, den är ju dessutom från - 94 så lite kul är det allt att kolla in 90-talsmodet hehe. Men först ska jag äta middag, har en omelett som står och blir klar i stekpannan. Det är gott det. Imorgon ska jag jobba, lördag och söndag också. Sen är jag ledig måndag och tisdag. Jobbar onsdag och torsdag, sen ledig hela helgen. Det är då vi ska upp till Dalarna. Nu vill jag ha mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0