Längtan

Ledig - skönt. Sov länge i morse men känner mig ändå inte tillräckligt utvilad, får sova tidigt ikväll. Börjar känna en känsla av längtan. Eller, har egentligen längtat sen sista kramen där på parkeringen innan du åkte. Låter som du ska vara borta en evighet, och just nu känns det faktiskt som en vecka är det också. Det är lätt att sakna en person som får en att må bra. Får en att le och känna sig helt varm i kroppen när man tittar in i personens ögon. Föll pladask. Känslor än känsliga grejer. Igår kom min kära familj hem. Det är bra, är inte ensam längre alla fall. När jag kramade om dom märkte jag att jag saknat dom lite ändå.. Även om jag inte ångrar för fem öre att jag inte följde med. Hade ändå inget val eftersom jag skulle jobba nästan hela veckan, så dåligt samvete har jag inte! Kunde inte hålla mig länge tills jag var tvungen att berätta om min vecka här hemma. Haha, har varit på väg att ringa och säga det flera gånger, men ville inte ta det på telefon. Dom såg alla fall på mig att det var något så fort dom såg mig. Så inte kunde jag dölja det särskilt bra inte! Nej, nu ska jag ta tag i lite saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0