Leva livet

Jag skulle säga att jag är lite glad. Att jag de senaste fem dygnen mått bättre än vad jag gjort på år och dar, känns det som. Jag tänker, varför just jag? Hur stor är chansen att Jag har sån här tur!? Det häftigaste är ju timingen, som ett jävla öde som bara vill ge mig kärlek och lycka. Hur coolt är inte det? Jag blir helt varm i hela kroppen när jag tänker på hur de senaste dygnen har varit. Drömmer jag? När ska drömmen ta slut? Är det någon som driver med mig? Jag har väl aldrig haft tur, varför skulle jag ha det nu? Är det kanske min tur nu? Vad det nu än är, så är det helt fantastiskt underbart! Och ja, jag vet; ta ingenting för givet. Det är så lätt att man börjar slappna av för mycket och tro att det är prestationslöst, och det är helt fel. Man får aldrig glömma den gyllene tacksamheten. Att uppskatta det lilla i varje stund, fan vad det gör mycket! Idag fyller föresten Vickan år, the princess. Congratz babe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0