Moln

Är på jobbet och klagar inte allt för mycket. Är mitt uppe i ett rus som hållit i sig rekordlänge. Kan inte förstå hur det kan vara möjligt, men det är bara att tacka och ta emot. Jobbade till nio igår, och drivkraften att hålla humöret uppe var ju såklart det som väntade hemma efter, när jag kom hem.. Vaknade också på topp. Det kan ju inte bli bättre. Nu dröjer det en vecka tills vi ses igen, men jag har satt upp mig på lite extra pass på jobbet, veckan kommer gå snabbare då. Du vet, att jag kommer att le hela veckan. Sug på den du! Idag slutar jag nio igen. Ingen fara, har inget bättre för mig ändå. Fan, hade jag ett par vingar på mina skuldror, så skulle jag sväva lika harmoniskt som en örn uppe i det blå bland alla fluffiga moln. Fast tror faktiskt inte att jag behöver några vingar. Jag svävar bland molnen ändå. Klyschigt som fan låter det. Men den här gången stämmer det ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0