Nattvaka

Klockan är långt efter läggningstid, och jag jobbar fortfarande. Man kan säga att jag bor på jobbet det här dygnet. Kommer inte få en blund heller, så i morgon kväll när jag väl slutar, så lär jag vara blek som ett lik och gående som en zoombie.. Fan, varför ska jag ge mig in på så konstiga saker för? Vad skulle detta vara bra för? Visst, lite extra klirr i kassan är ju aldrig fel. Men just nu känns det som om sömn har ett litet snäpp högre värde. Men det är bara nu. Vila kan jag göra sen. Har tryckt i mig en sockerbomb så lite krut finns det allt i mig så här långt. Kommer dock vara halvt död på måndag, men tror att jag är ledig då, är inte helt hundra. Imorgon kommer min familj hem från Öland igen, en hel vecka har dom legat och latat sig på stranden. En hel vecka har dom varit utan mig. Skönt att dom får träffa mig snart igen, måste vara jobbigt att vara ifrån sin favoritdotter så där länge.. Jag har i och för sig haft en jäkligt bra vecka, inte för att jag inte har saknat min familj, men så här med facit i hand så kan jag inte vara mer tacksam över att jobbet stod i vägen för att jag skulle kunna följa med till Öland.. Hehe. Livet är allt ett kinderägg. Gudars så jag nattyrar. Mitt huvud snurrar ganska rejält kan jag säga. Behövs inga konstgjorda medel här inte för att få snurr på huvet ;) Nej, nu måste jag aktivera mig lite känner jag. Kommer somna annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0