Sunshine

Sitter i solen på jobbet. Himla fint väder idag, det var det igår med. Då var vi och fiskade en stund. Eller, jag låg på bryggan och solade medans de andra fiskade. Det blev några aborrar iaf. Sen började det regna, då tog vi tak under Våfflans uteservering och tog en kaffe. Jätte mysigt! Idag innan jag började jobba vid tolv, gick vi ner på valvet och åt en jätte god brunch. Också väldigt mysigt, det berodde ju självklart på sällskapet.. Imorgon ska jag också jobba, sen är jag ledig resten av helgen! Fick in en saftig lön på kontot idag också, inte helt fel det. Nej, helgen kommer bli bra känner jag på mig. Nu ska jag fortsätta jobba! Sen blir det världens godaste Valvet-sallad till middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0