The end

Nu är det inte många timmar kvar till sömnen.. Och friheten. Tiden går faktiskt ganska snabbt efter middagen. Då rullar det på, vilket är skönt! Tog tillfället i akt och passade på att smita i väg till massagestolen för nån timme sen, sååå himla skönt. Skulle kunna sitta där i flera timmar om jag bara kunde. Massage är verkligen något av det bästa jag vet. Någon gång ska jag köpa en sån där. Lyxigt ju. Tror jag ska gå mot stolen om en stund igen, finns ändå inte så mycket att göra för tillfället. Konstigt nog känner jag mig faktiskt inte riktigt så dödstrött som jag gjorde förut. Fast tror det kallas övertrött. Ingen människa klarar av att vara vaken så här länge utan att bli seg. Ja om man inte går på piller såklart.. Jag känner mig allafall nöjd att jag tog nattpasset ändå, nu är det gjort och jag ska inte göra om det. Man lär sig alltid nåt! Sen lär det ju kännas rätt trevligt när jag ser mysiga siffror på kontot i slutet av månaden. Lätt värt det. Nu sitter vi alla i soffan och slötittar på nåt skitprogram om tjockisar som ska lära sig att hålla sig borta från skitmat. Hatar såna program. Är det så svårt att förstå såna saker som är så uppenbara?! Ät inte mer än du förbrukar ! Herregud. Det handlar ju bara om vilja och självdiciplin.. Möjligtvis ett och annat sockerberoende också. Men det är "bara" att låta bli giftet i några dar, sen är problemet som bortblåst. Nej, jag ska inte sitta och moralisera om såna saker, alla är olika och det är svårare för vissa helt enkelt. Men gillar ändå inte program som dom. Tycker att det är nog proppat om dieter hit och dit. Nya folkdkudomen heter ju för fan ätstörningar och inget annat. Allt är medias fel. Usch. Nej, nu ska jag inte vara bitter mer. Jag slutar snart för idag och ingen är gladare än jag för det! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0