Avslutning

Tjeeena. Har precis varit på min lillebrors skolanvslutning.. Lilla gulligullet slutade fyran, fan va snabbt tiden går! Känns som det var igår han föddes haha. Han kommer alltid vara en liten plutt för mig ;)
Ska snart åka och jobba, börjar 12, slutar 21. Skönt ändå.
Hämtade ut min Iphone igår. Den funkar bra så här långt! Måste ladda ner fler appar bara. Annars är den för jävla  bra! Är nöjd.
Kollar runt lite på lhter också, ska flytta! Ska bli skönt att bo själv, men skulle inte ha nåt emot att bo med någon ändå. Så, har du lust att bli sambo med mig; säg till! Vi kommer få skit kul! ;) Haha, kontaktannons här..
Nej, nu måste jag slänga i mig lunchen :)

Kommentarer
Postat av: Feliciaaaa

Vad skönt att leta lägenhet! Vart har du kollat någonstans? Vart vill du bo? =) kraam!

2011-06-18 @ 23:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0