Fy fan vad jag önskar. Naket ego, i helbild

En jävla kamp. Förhelvete, hur svårt kan det vara? Att lyssna och bara göra som de säger. De kan ju det där. De är experter. Jag vill. Jag kan, ibland. Men ibland, lite för ofta så kan jag inte stå emot. Har inte tillräckligt med kraft och styrka att hålla mig från.
Jag skulle aldrig ha börjat. Att bli indragen i den här karusellen, evighetscirkeln är ett helvete. För ta sig ur skiten, krävs en vilja av stål. Motivationen till att en gång för alla bli fri, går verkligen upp och ner, kan aldrig vara säker och lita fullt ut på mig själv. Hjärnan sviktar och luras, jag vet att det är fel det den säger. Ändå åker jag dit. Drog, att vara sjuk är som att missbruka narkotika. Du lever för det.
Börja aldrig trixa med det varje människa är beroende av.
Jag vet vad det innebär.





Kanske det inte syns på skalet.
Hade du haft röntgensyn, så lovar jag att du skulle se desto mer.

Kommentarer
Postat av: Becka.

Det ÄR svårt, svårare än något annat. Fast en sak är säker, du har en vilja av stål, annars hade du aldrig kunnat komma dit du kom. Vänd på den viljan så är du lika stark åt andra hållet!



Kram

2011-06-05 @ 15:21:07
URL: http://rebeckaericson.blogg.se/
Postat av: Malin

Glöm aldrig din inre styrka. Puss på dig sötnos! <3

2011-06-13 @ 14:11:49
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: Evelina

Tack malin!

2011-06-13 @ 14:22:12
URL: http://eeweliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0