Hett på söder

Vad varmt det är idag. Klänning hela dagen och en relativt bra dag på  Idun. Ni är verkligen bäst, ni tjejer som är där och gör samma saker som jag. Kunde inte ha hamnat i en bättre grupp..
Kom precis hem och ska väl börja laga middag snart, hade egentligen bestämt mig för att äta pasta med sojafärssås, men är fasen inte sugen på det. Känns för varmt och mastigt typ, är dessutom fortfarande mätt från pizzan jag åt till lunch. Men den var god, jätte god så ångrar den inte allafall.
Nu är det allafall fredag och en lång helg väntar. Får se vad som dyker upp, men fortsätter vädret såhär så vill jag nog ha en picknick eller två med härliga människor. Det ska bli!
Nu ska jag göra mat, får bli nån pasta-sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0