I mitt hjärta

Godmorgon, sitter och äter frukost. Kaffet är förjävla gott. Kallare idag, men solen skiner så det får man vara glad för. Är föresten helt slut i kroppen från gårdagens solande, skulle ha powerwalkat imorse innan frukost, men kroppen skrek efter mer vila, så det var bara att lyssna på den. Idag kanske det blir landet med familjen plus Joakim & Matilda. Vet inte om jag ska följa med eller inte. Känner någonstans att jag vill vara lite för mig själv och bara få va. Meditera kanske.
Imorgon är det nationaldagen, då jäklar ska vi festa.. festa till det lite, fy fan älskar mitt forna Sverige, fosterlandet.



Nej jag var inte allvarlig. Klart jag inte tänker fira det på något större plan. Däremot kan man ju alltid hissa flaggan, synd bara att vi inte har någon flaggstång. Detaljer alltså.
Alla är ju lediga imorgon också. Blir irriterad, jag är alltid ledig på måndagar och har varit det hela året. Så för mig är det minnsan ingen skillnad. Kunde inte nationaldagen vara på en fredag eller tisdag eller så?
Tar fan studenten på fredag kom jag på. Äta jordgubbar hela dan.
Nu ska jag sluta skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0