Jag kommer nu

Okej det var en ren lögn det där om att jag sprang 2 mil i morse. Jag ljög. För jag låg ju faktiskt och sov i morse, och var alltså Inte ute och for runt i skogen.. Så förlåt förlåt du kära lättlurade läsare.  Däremot hade jag velat det, men det var nog bara en önskan. Hoppas du har förståelse för mitt dagdrömmande och kanske en uns av osanning. Men, jag erkänner ju mitt dåliga uppförande allafalll ;)
Fikade med Emma och Elsa Valvet en stund idag. Mysigt att sitta inne medans det spöregnar utanför.. Vi pratade om att jag ska följa med till Spanien i Augusti. Tror det blir så. Skulle vara Så kul! Måste dock fixa ledighet från jobbet vilket skulle vara det största problemet. :/ Men det löser sig nog.


Just nu sitter jag och äter hallon och keso och tittar runt på lite lghter.
Imorgon jobbar jag från klockan 12 till 20. Skönt med ny vecka.. Jobbar ju hela Midsommar-helgen också. Lika bra det. Kommer väl ändå regna. Hade egentligen velat fira med  Emma och dom, men har jag sagt till chefen att jag kan jobba så måste jag stå mitt kast liksom. Inte komma några dagar innan och gnälla ;)
Kommer inte kunna va på Idun den kommande veckan heller. Så jävla surt, men jag måste verkligen jobba.. Fy fan. Får boka en timmes-tid med Anders där sen ändå.. Skulle va bra.


Kom på idag att jag aldrig skulle vilja ha en häst. Inte en  hund heller för den delen. Nej, skulle det varaq något i djurform, så skulle jag kunna sträcka mig till en guldfisk. Om äns det, möjligen en Guppi. Vet inte varför jag tänkte på det. Måste vara för att vi snackade om hur läskiga hästar är på Valvet. Jaja. Nej usch. Vill fan inte ha en jäkla Guppi heller. Får isåfall bli nåt nästintill dött djur, typ en gammal sköldpadda som bara är där, inte kräver så förbaskat mycket. Sånt har jag inte tid med.


Föresten, jag är lycklig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0