Och den ljusnande framtid är vår

Men tjena!
Sitter och sörplar på en proteindrink efter att ha varit ute och kutat i skogen och sen tränat lite styrka. SKÖNT!
Nu är det inte ens ett dygn kvar till vi tar studenten. Jag bara väntar och har varit fnissig like a little girl today. Spänd, nervös, exhalterad och jävligt glad. Fyra ord som i överlag beskriver mina känslor just nu. Känns bra. På lördag är jag ingen liten student längre. Utan en riktig arbetare av högre klass.  ;)
Gjorde föresten akrylnaglar idag. Har redan fått små dampattacker på dom. Förmodligen är jag alldeles för ovan med långa naglar, eller så är det helt enkelt inte min grej.. Men nu sitter dom där de sitter, så inte  så mycket att göra åt saken. Bara att skriva dom här orden tar tusen år...



Imorgon blir det champagnefrukost med skolan vid Edsbergsparken. Kommer bli niiice. Fan, nu måste jag duscha och måla om tånaglarna. Måste va lite fin till imorgon." "
Jag idag. Glad som få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0