Schleten

Vilken helg!
Fest två dar i rad och igår var en sliten dag, minst sagt. Fy fan. Hade nog inte hunnit bli helt nykter när jag i går morse satt vid frukostbordet framför datorn och kllickade hem en Iphone 4.. Ja, vad säger man? Det är bara att ta konsekvenserna hehe.



Studenten var allafall underbar. Bästa dagen i mitt liv och jag är super lycklig. Att åka flak var skit kul, och vi stannade även till vid vattnet och slängde oss alla i (jag med kläderna på!). Skedde dock en liten olycka med mig; rispade upp foten på något under vattnet,  kanske det var en snäcka eller en mussla? Ingen aning, men det blev allafall så pass djupt att jag var tvungen att åka förbi sjukhuset och sy fem stygn innan jag kunde fortsätta firandet på min mottagning.. Det gick bra ändå, tur att jag hade fått i mig lite alkohol kan jag säga, annars brukar jag va den som total-vägrar allt som har med nålar att göra. Men den här gången ville jag bara få det överstökat (såklart) och stressade på doktorn en aning. Sen åkte vi hem och det var fest! Fick en massa fina presenter av alla snälla gäster som kom, tack så jätte mycket!!
Ungefär vid tolv kom Felicia hem till mig och vi åkte vidare till Marcus. Där var dom flesta från klassen plus några till. Det var kul och jag och Moritz tog sällskap hem klockan sex på morgonen. Morgon-solen lös så fint och två lyckliga studenter vandrade sakta genom stan, en med stapplande steg på en skadad fot och en med stolta och stabila. Fan så kul vi hade haft !
Jag, Elin, Andrea. Kommer sakna er.
Felicia, jag och Mark.


I lördags var tanken att jag skulle däcka vid typ åtta på kvällen, så trött som jag var. Men eftersom jag fick en hel del champagne på mottagningen så tyckte jag och Emma att vi ändå måste dricka upp den. Haha, jobbigt va!? Så vid åtta kom hon till mig och efter en flaska skumpa plus några breezer i kroppen tog vi oss ner till Blå och mötte upp Linda och Fredrik, sen var vi där tills baren stängde. Sen åkte vi till en efterfest, som inte var en efterfest eftersom det enligt mig och Emma ska va lite drag på sådana.. Men klockan var ändå så mycket att det egentligen inte gjorde något när vi sen åkte hem. Följde Emma några hundra meter hem sen, och på den lilla stunden hade vi så sjukt kul. Så kul att jag tillochmed drabbats av minnesluckor.. hehe. Kommer till exempel inte ihåg att vi satt oss mitt i gatan (i villaområdet) och kissade like dogs, men eftersom Emma tog kort och sen la upp det på fejjan, så har jag ju kvittot på det. ;) Usch.
Dagen-efter-kväll.







En till kväll.
Igår var jag så SEEEEEG att jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Fyy fan. Vi var även bjudna hem till farmor på middag (visste inte hur jag skulle orka), däckade i hennes soffa efter middagen. Vann 10 kronor på lotten jag fick av henne och åt världens sötaste tårta och drack cola till. Typisk bakis-dag. Efter att hållt på att spy hela vägen hem från farmor (eftersom kära storebror körde så vingligt...) så stupade jag i sängen och Emma kom förbi en stund. Hon blev inte kvar så länge eftersom hon mådde som jag.
MEN, summan av kardemumman var allafall att den här helgen var den BÄSTA i mitt liv. Så jäkla kul, och nu är jag verkligen en fri och lycklig flicka som börjar jobba på onsdag.
Nu ska jag gå till Ica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0