Söndag

Sitter med mina kära gamlingar på jobbet, det är rätt lugnt nu och jag klagar inte, även om jag jobbat hela Midsommar-helgen.. Lite surt var det ju såklart i fredags när solen plötsligt kom fram, men det gjorde ingenting. Hade det ganska bra på jobbet ändå! Både igår och idag jobbar/jobbade jag från sju till åtta, så är rätt trött nu. Däremot är jag ledig imorgon och på tisdag, såg precis på vädret att det skulle bli sol och varmt båda dagarna jag är ledigt - nice!! Fan vad jag tycker om mitt jobb föresten. Sååå härliga människor man får jobba med. Känns så bra att hjälpa folk som verkligen är beroende av en. Dom är ganska roliga mellan varven också Haga.. Har du sett pensionärsjävlar så förstår du nog vad jag menar :p Just nu sitter vi och kollar på Nyhetsmorgon och det är intervju med Kenza, så måste kolla vidare nu. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0