Nja

Fan, vilken dag. Rätt bra ändå. Men ganska dålig också. Bra för att jag fått som jag vill, trevligt och lite mysigt till och med. Dålig för att jag inte skött mig bra alls. Eller, jag har förvandlats till en trotsig 3-åring. Gör inte alls som de säger. Och nu ska jag sluta skriva i gåtor, för du lär ju hata mig för det redan nu..
Sitter och dricker te och är öm i halsen. Förkyld.
Bytte min klocka som jag fick i studentpresent av mina snälla föräldrar idag också. Hade först tänkt ta en rolig färg, men när jag väl kom dit så såg jag så många anda fina, så det blev en stilren med metallarmband och i samma färg från CK. Jätte fin. Så nu kommer jag alltid i tid..... ?
Vädret var ju ganska fint idag också?! Vad hände? Aja, det var ju kul..
Hoppas det håller i sig då.
Har en date med Emma i morgon. Ska bli pigg, måste fan piggas upp  nu. Inte bra annars.
Köpte ny tandkräm idag också. Sån som är bra för rökare/snusare eftersom den ska ta bort missfärgningar på tänderna. Bra, jag både snusar och missbrukar kaffe ju. Men lugn, du som dricker vin och te dagligen kan också använda denna, då den även ska hjälpa mot såna missfärgningar.. Återkommer om detta funkar eller ej.
Är inte trött för fem öre heller. Eller är jag det? Kanske för tre öre.. (HEHE)
Sov till klockan var över tio i morse. Inte likt mig. Jag ville sova, då gjorde jag det också.
Kollade på Remember me ikväll. Satt i sängen och kollade på datorn. Mysigt......... Den var bra.
Gick förbi Matilda och Joakim en sväng vid nio-tiden också, de skulle ha filmkväll med tråkiga killkompisar. Jag gick hem.
Nej, nu får det bli sängen allafall. På onsdag ska jag äntligen ta bort äckel-stygnen i foten, då kan jag änligen ge mig ut och springa igen. Det är därför jag är deprimerad för tillfället, jag blir det när jag inte fått springa på några dar, det funkar liksom inte. Måste ha de där endorfinerna. Giftet, drogen. Så ja, det är kämpigt nu. Därför  jag snusar så mycket istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0