4 dagar, 17 timmar sen jag skrev sist.

..Därför är det kanske på tiden att skriva lite idag då.
Igår var det världens underbaraste dag! Har inte haft en sån skön dag på länge. Solen sken precis hela dagen och jag började den också med en lång morgonprommis. Sen var jag pigg och glad resten av dagen. Gick ut lite senare också, det går ju inte att låta bli. Igår kväll blev det såklart Melodifestivalen. Men ja, orkar väl inte kommentera det. Skulle bli ett alldeles för långt inlägg då antar jag. Kul för manboy var det ju allafall...
Idag var det däremot inte lika lockande väder, allafall inte om man vill ta en promenad. Lite irriterande är det måste jag säga. Har allafall gjort en kaka/tårta till ikväll, vi ska ha party för pappsen som fyllde år för ett tag sen. Har inte hunnit fira honom med släkten än, så det blir mysigt. Såg att det är Män som hatar kvinnor på ettan ikväll, det blir jag som somnar i soffan framför den förmodligen. Tycker den triologin är så jäkla bra. Ett plus är ju att det är ettan som visar den, då slipper man all reklam. Fast det blir ju inga kisspauser förstås.. :/ Haha. Problem man har.
Nej, nu ska jag tvinga mig ut i duggvädret. Skitsamma egentligen, för jag vet att det är jävligt skönt när man väl har kommit ut. :)
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0