Jag fyller 20!


Skit glad av att bli "väckt" på morgonen..


Jag och lillebror

Hej hopp! Idag är det dagen D förstår ni. Och jag är så glad! :D Min kära familj kom in tidigt imorse och sjöng för mig när jag låg och "sov" (för sov gjorde jag inte haha). Fick så fina presenter också, både goda parfymer, en bok som jag verkligen hade önskat mig, och världens finaste laptop! Även lite annat smått och gott. Skit kul att fylla år ju!
Dock så fick jag en mindre trevlig överskning också. Min farfar lämnade nämligen oss i morse. Han orkade helt enkelt inte mer. Jag är så jävla irriterad. På den där orättvisan jag skrev om tidigare.. Usch. Men på ett sätt tror jag att allt sker till det bästa och att det även finns en mening med allting, därför tar jag det med en sorts ro. Bättre att han får ta det lugnt nu, än att ligga på sjukan och lida så fruktansvärt. Jag fick allafall ha honom i livet i 20 år, på dagen tillochmed. Och det är jag evigt tacksam för. Alltid. Han är, precis som min morfar, en av världens bästa männskor, och det kommer bli tomt utan honom. Men man ska vara glad för det som har varit, och att vi ändå har kvar många av oss. Vi måste ta till vara på det som finns.
Jag läser det klassiska grattis-kortet!
Jag fick en påse med kanderade nötter, såå gott!!


Roliga tillbehör till datorn.. Tyckte man kunde leka att det var en mic också..


Nöjd!


Avundsjuk lillebror.. Haha, vet precis hur det kändes när man var i hans ålder. Lite missunsam sådär bara för att sitt större syskon fick något fint man själv gärna ville ha.. ;)

Nu ska jag fortsätta ha en skön dag! Ska ta en promenad senare ute i det fina vädret. Sen bara njuta av att fylla 20. Det gör man ju bara en gång i livet :D
Även om tragiska saker har hänt som känns väldigt konsigt, tråkigt och förjävligt så är jag lugn ändå. Har farfar det bra, så mår jag bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0