Rolig dag

Jag har haft en jätte rolig/bra dag.
Startade ju som sagt med en god frukost som gav mig enwergin att ta mig ut på en lång powerwalk i stark vårsol!
..Sen var jag pigg och taggad på att dra till Sollentuna centrum och shoppa. Handlade dock inte lika mycket som jag hade trott (tur det..) men lite nytt blev det allt.
Efter det gick jag till skolan och gjorde HLR-momentet man är tvungen att göra i idrotten. Det tog inte alls lång tid så jag kunde åka hem efter det.
Känns som att jag har haft en jätte skön halv-ledig dag. Imorgon är det fredag och jag slutar även då sjukt tidigt. :D
Såhär fint var det ute i skogen imorse!
Nu ska jag göra middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0