Strålande sol, klarblå himmel. I'm in heaven.

Den finaste helgen på länge ju! Underbart, våren är verkligen på väg. Känns bara positivt just nu, och om exakt en vecka fyller jag 20! Inte för att det förändras så värst mycket, även om många verkar tro det.. Men jag älskar att fylla år haha. Det är ju hur kul som helst! Paket, kalas, tårta och en massa rolig stämning. Kul att jag fyller år på en helg också.
Hoppas det är fint väder då med föresten, skulle verkligen vara pricken över i.
Imorse var jag ute på en liten jogging/walk-tur (varvade springning med p.walk, intervaller) det var hur skönt som helst kan jag lova. Att solen lös så starkt och fåglarna kvittrade gjorde det helt underbart. En perfekt start på dagen, som håller en pigg dagen lång! Viktigt att få så mycket D-vitamin som möjligt ute i solen, efter denna långa och mörka vinter-period. Det är nu man börjar bli pigg på riktigt!
Nu ska jag iväg och kolla på min borsas bandy-match. Hoppas de vinner!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0