Time for mellis!


'


Men hörrni, idag har jag verkligen ingenting att klaga på! Fan, dagen har bara flytit på;
- vaknade imorse och var svinigt trött eftersom jag satt uppe sent igår kväll och skrev på en uppgift som skulle vara inlämnad idag.. Stängde av veckarklockan, men gick automatisk upp ändå för att jag kände att det inte var värt att försova sig.
- Upptäckte till min förvåning att dagen skulle bjuda på underbart väder; sol! (Det har dessutom inte blåst mycket alls idag!)

- Hade tänkt köpa mellanmål i Sollentuna för att jag inte hann ta med mig imorse. Väl på bussen (som jag även fick ruscha till men ändå hann med - turdag), så efter rotande i väskan insåg att jag hade glömt plånbocksjävlen hemma. Åh!! Däremot såg jag på perrongen att man alldeles för smidigt och enkelt kan betala med mobilen på såna där automatkisoker. Alltså, dagens teknik! Släng dig i väggen, kontanter! Blev genast på bra humör.

- Kände mig pigg och glad hela förmiddagen och var mycket stolt över att jag trots allt offrade gårdagskvällen till att skriva klart den där skiten som skulle in idag, ångesten är ju som bortblåst nu. Perfa.

- Gick runt lite i centrum efter lunchen och kollade in kläder, och fan mycket fint bl.a H&M har fått in. Måste in imorgon efter skolan och frossa i lite nya vårkläder känner jag. Nu vill vi ha starka glada färger och skrota det deppiga vintermörker-svart!

- Slutade oväntat tidigt, ja flera timmar till och med (?!) helt utan min vetskap. Verkligen pricken över i:et på den hittills tur-liknande dag!

- Det kommer in lite pengar på kontot imorgon, föresten... Mums.

- Jag har med andra ord inte ett ändaste skit att klaga på känner jag. Är tacksam som in i norden att jag inte stannade kvar i sängen i morse trots att  jag var dödstrött.

- Sist, men absolut inte minst; jag börjar TVÅ i morgon. Lektionen är en halv timme. Har jag gjort något speciellt för att förtjäna detta lyckorus ?! Eller så är jag bara lättroad.
I'm really proud of myself.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0