Ingen höjdare

Hej hej.
Idag har jag en jobbig och tom känsla i kroppen. Vill liksom vara pigg och glad, men är det inte ändå. Återigen, vi kan inte styra något så naturligt som humör..
Vaknade riktigt trött och ville inte alls upp ur sängen. Sen fick jag huvudverk och tänkte stanna hemma. Men efter frukosten och en stor kopp kaffe + en Ipren, så tog jag mig i kragen och åkte till skolan ändå. Lika bra.
Men det är en tomhet inom mig, kanske har den värsta "chocken" om farfar lagt sig, eller så har jag nog inte riktigt förstått det än. Det lär ta evigheter skulle jag gissa.
Jag känner också att det inte riktigt är värt att stanna hemma när man är nere, det har jag redan gjort en gång, då min morfar dog. Det blev inte bättre för det, tvärtom.
Att resa sig och fortsätta med sina vanliga rutiner är nog det bästa ändå, sen ska man självklart inte skjuta bort sorgen.
Mitt huvud dunkar och jag är för trött.
Dags att gå ut till de andra!
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0