Tror solen kommer fram idag också!

Hej hej hej. Och godmorgon såklart.
Igår tog jag med mig min kära lillebror på bio. Vi såg Gullivers resor i 3D. Jag hade aldrig sett en 3D-film så jag var faktiskt lite förväntansfull inför debuten.. Det var rätt häftigt när det väl blev någon effekt, men tror att det ger mer om man ser en animerad eller tecknad film. Den filmen vi såg var ju "verklig" (om man bortser från det lilla folket..hehe). Men annars är jag nöjd, det var en bra film.
Vi hade det hur mysigt som helt jag och Oskar. Vi åt både lunch och middag där, köpte lite kläder och lite andra roliga saker. Han är så go min lillebror.
Min lilla gossigosse på bion i sina fina glasses.
Det är jätte skönt att det är lov. Sportlov. Sover ut på mornarna utan att ha dåligt samvete, går och lägger mig sent utan att behöva bry mig. Ligga och kolla på film några timmar på dagen utan att det "händer" något (man kommer inte efter i skolan med andra ord,,) It's fucking awesome med andra ord! :D
Jag ska baka lite sen tänkte jag. Baka baka liten kaka, rulla rulla liten bulla. Haha.
Jag var glad igår.
Solen var ju ganska vacker igår också. Riktigt starkt och fin. Inte kallt var det ute heller. Fick för mig att det var April, typ. Kändes underbart!
Nu ska jag borsta håret. Juste, klippte mig äntligen igår också! Hur skönt som helst att få fina toppar igen. Lillebror blev också fin i håret, han hade faktiskt ganska mycket innan. Hängde liksom in i ögonen, det måste va jätte jobbigt. Så han fick också sätta sig i den läskiga stolen mohahhaa....
Så. Nu har jag inte tid med det här längre. Ska som sagt fixa till mitt kära skal lite, sen förmodligen bege mig ut en stund. Ha en skön torsdag gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0