Synd om mig

Jag är jätte förkyld. Det hela började i lördags, tror jag. Jag hade varit seg hela dagen och somnade med huvudverk. På söndagen vaknade jag med saftiga ögon och kunde knappt andas genom näsan. Det kliade i halsen också. Hur jobbigt som helst. Har också nyst var femte minut i två dygn, så slår man ihop den tiden så har mitt hjärta stannat i sammanlagt väldigt många minuter.. Lite läskigt när man tänker på det. Det börjar dock kännas lite lite bättre i halsen, kanske beror det på att jag har gått och knaprat på halstabletter och druckit mängder av te i några dar. Det spelar ingen roll vad det beror på, skönt är det vilket som. Jag hoppas att det blir bättre med det andra tills imorgon eftersom jag ska till skolan då. (Tur att jag är ledig på måndagar föresten..)
Glad är jag allafall att det har varit jätte fint väder i helgen, varmt också! Igår var det jätte skönt ute. Kanske var det för att jag hade lite feber som gjorde att jag kunde sitta i t-shirt ute, kanske var det för att det helt enkelt håller på att bli vår trots allt. Kanske var det lite av båda.
Såg du Andra chansen i lördags då? Det gjorde jag, men tröttnade rejält när samma låtar skulle spelas för tredje gången för att det var en ny utslagning.. Lite enformigt. Tycker däremot att det var helt rätt att Sara Varga gick vidare, tycker jätte mycket om hennes låt. Fast hade hellre sett Pernilla Andersson gå vidare än Moniker. Mycket hellre, Pernilla var ju hur bra som helst.
Det var Solsidan igår, men jag hade redan sett det avsnittet. Tror du jag struntade i att kolla för det? Haha, nej. Jag kollade såklart ändå. ;) Det är ju lätt ett av de roligaste avsnitten.. Sjukt kul.
Jag ska nog baka snart tror jag. En kaka eller två. Kanske blir det en kladdis, sånt är ju gott.
Jag fyller föresten år om tjugo dar. Hej svejs!


Ps. Har rotat fram conversen. Det kallar jag vårtecken. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0