2 Maj 2011 kl. 11:16

Hej!
Är ledig idag vilket är väldigt skönt.
Får se vad jag ska göra idag, men har redan suttit och börjat skriva på ett utkast till en viktig uppsats. Skönt att ha börjat, jag är en riktig tidsoptimist och skjuter alltid framförallt skolarbeten, framför mig. Dock får jag alltid sakerna gjorda innan deadline. Tror föresten att jag presterar som bäst när jag har tidspress på mig, då finns det ingen ursäkt till att avbryta eller inte få det klart. Så det är ju bra att jag funkar så ändå.
Har precis ätit mellis och ska snart fortsätta med uppsatsen, den blir nog rätt bra känner jag. När man får välja ämne helt fritt så kan man alltid välja något man är intresserad av och står en varmt om hjärtat. Då blir det också så lätt att skriva om och det blir ju oftast bra då. :)
Hörde att diktatorn Usama Bin Ladin blev dödad av USAS insatsstyrkor. Bra tycker jag. Låter hemskt, men han om någon förtjänar väl ändå att dö? Han som har orsakat så mycket skit för så många..
Nu ska jag fortsätta med det jag höll på med innan.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0