2011-05-17 kl. 08:20

Godmorgon Godmorgon!
Här sitter jag och sveper sista skvätten av det svarta guldet. Ska snart fixa mig och åka till skolan.. Fint väder det är idag! :D Blev helt lycklig när jag öppnade dörren och möttes av både sol och lite värme i luften. Vet dock inte om det håller i sig, eller om det bara är lurerier från vädergudarnas sida.. Det lär man ju få se framåt dagens gång..
Lite svårt at veta vad man ska ha på sig när vädret är så skiftande, ena stunden sol och andra regn. Bäst att köra med vattenfast mascara allaall.. you'll never know.
Nej men här  kan jag inte sitta och ugla länge till. Måste speeda på, annars missar jag bussen. Det vill man inte!
Ha en bra dag, det ska nog jag se till att ha allafall!
Tänk om det kunde bli så där varmt igen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0